riduttori per elevatori a benna

Breve descrizzione:

• Capacità massima di putenza • Massima affidabilità operativa • Disponibilità rapida • Principiu di cuncepimentu modulare Dati tecnichi Tipi: Ingranaggi elicoidali conici Dimensioni: 15 dimensioni da 04 à 18 Nùmulu di tappe di ingranaggi: 3 Potenze nominali: 10 a 1.850 kW (potenza di trasmissione ausiliaria da 0,75 à 37 kW) Rapporti di trasmissione: 25 - 71 Coppie nominali: 6,7 à 240 kNm Posizioni di montaggio: Riduttori Orizzontali Affidabili per trasportatori verticali ad alte prestazioni L'ascensori a benna serve per trasportà verticalmente grandi masse di ...


Dettaglio di u Produttu

Tags produttu

• Capacità massima di putenza
• Massima affidabilità operativa
• Disponibilità rapida
• Principiu di cuncepimentu modulare

Dati tecnichi
Tipi: Ingranaggi elicoidali conici
Taglie: 15 taglie da 04 à 18
N ° di tappe di ingranaggi: 3
Potenza nominale: 10 à 1.850 kW (potenza di trasmissione ausiliaria da 0.75 a 37 kW)
Rapporti di trasmissione: 25 - 71
Coppie nominali: 6,7 à 240 kNm
Posizioni di montaggio: Orizzontale
Unità di Ingranaggi Affidabili per trasportatori verticali ad alte prestazioni
L'elevatori di benne servenu à trasportà verticalmente grandi masse di materiale à massa à diverse altezze senza creà polvere, poi u scaricanu. L'altezza da superà hè spessu più di 200 metri. I pesi da spustà sò enormi.
L'elementi di trasportu in l'elevatori di benna sò filamenti centrali o doppia catena, catene di maglie, o cinture à chì sò attaccati i secchi. L'unità si trova in a stazione superiore. E caratteristiche specificate per l'azionamenti destinati à queste applicazioni sò simili à quelle per i trasportatori di cinghia ascendenti. L'ascensori à benna richiedenu una potenza di entrata relativamente alta. L'azionamentu deve esse à partenza morbida per via di a grande potenza di partenza, è questu si ottiene per mezu di accoppiamenti fluidi in u trenu di trasmissione. L'ingranaggi elicoidali bisellati sò normalmente usati per questu scopu cum'è azionamenti singuli o gemelli nantu à un quadru di basa o una basa di swing.
Sò carattarizati da prestazioni massime è affidabilità operativa è una disponibilità ottimale. Unità ausiliarie (manutenzioni o unità di carica) è backstops sò furnite di serie. U riduttore è l'azionamentu ausiliare sò dunque perfettamente adattati.

Applicazioni
Industria di u calcariu è di u cimentu
Pulveri
Fertilizzanti
Minerali ecc.
Adatta per u trasportu di materiale caldu (finu à 1000 ° C)

Sigillo taconitu
U sigillo taconite hè una cumbinazione di dui elementi di sigillatura:
• Anellu di saldatura di l'arburu rotariu per impedisce a fuga di l'oliu lubrificante
• Sigillu di polvere pienu di grassu (cumpresu un labirintu è un sigillu lamellare) per permette u funziunamentu di u
riduttore in ambienti estremamente polverosi
U sigillo taconite hè ideale per aduprà in ambienti polverosi
Taconite seal
Sistema di surviglianza di u livellu d'oliu
A seconda di e specifiche di l'ordine, a trasmissione di ingranaggi pò esse dotata di un sistema di monitoru di u livellu d'oliu basatu annantu à un monitor di livello, un interruttore di livello o un interruttore di limite di riempimentu. U sistema di monitoru di u livellu di l'oliu hè statu cuncipitu per verificà u livellu di l'oliu quandu u riduttore hè fermu prima di inizià.
Monitorizazione di carica assiale
A seconda di e specifiche di l'ordine, l'unità di ingranaggi pò esse dotata di un sistema di sorveglianza di carica assiale. A carica assiale da l'arburu di u vermu hè monitorata da una cella di carica integrata. Cunnette vi à una unità di valutazione furnita da u cliente.
Monitoramentu di u cuscinettu (monitoru di vibrazioni)
A seconda di e specifiche di l'ordine, l'unità di ingranaggi pò esse dotata di sensori di vibrazione,
sensori o cù filettature per cunnesse l'attrezzatura per monitorà i cuscinetti di rotolamentu o di ingranaggi. Truverete infurmazioni nantu à a cuncezzione di u sistema di surviglianza di u cuscinettu in a scheda di dati separata in a documentazione cumpleta per u riduttore.


  • Precedente:
  • Next:

  • Prudutti Relativi