U rolu di Cambiamenti

Cambia hè ampiamente adupratu, cum'è in a turbina eolica.Gearbox hè una cumpunente meccanica impurtante largamente usata in a turbina eolica. A so funzione principale hè di trasmette a putenza generata da a rota di u ventu sottu à l'azzione di a putenza di u ventu à u generatore è di falla ottene a velocità di rotazione currispundente.

Di solitu, a velocità di rotazione di a rota di u ventu hè assai bassa, chì hè luntanu da a velocità di rotazione necessaria da u generatore per a generazione di energia. Deve esse realizatu da l'effettu crescente di a coppia di ingranaggi di u cambio, allora a scatula di cambiamenti hè ancu chjamata scatula crescente.

A scatula di trasmissione porta a forza da a rota di u ventu è a forza di reazione generata durante a trasmissione di ingranaggi, è deve avè abbastanza rigidità per sopportà a forza è u mumentu per impedisce a deformazione è assicurà a qualità di a trasmissione. U cuncepimentu di u corpu di a scatula di ingranaggi deve esse effettuatu secondu a disposizione di disposizione, e condizioni di trasfurmazione è di assemblea, a praticità per l'ispezione è a manutenzione di a trasmissione di potenza di u generatore di turbine eoliche

A scatula di cambiamenti hà e seguenti funzioni:

1. L'accelerazione è a decelerazione sò spessu chjamate cambii di velocità variabile.

2. Cambia a direzzione di trasmissione. Per esempiu, pudemu aduprà dui ingranaggi di settore per trasmette a forza verticalmente à un altru fustu rotativu.

3. Cambia u torque rotativu. Sutta a stessa cundizione di putenza, u più veloce hè giratu u gear, u più chjucu hè u torque nantu à l'arburu, è viceversa.

4. Funzione di embrague: Pudemu separà u mutore da u caricu separendu dui ingranaggi originariamente magliati. Cum'è l'embrague di frenu, ecc.

5. Distribuisce u putere. Per esempiu, pudemu aduprà un mutore per guidà più alberi schiavi attraversu l'arburu principale di a scatula di ingranaggi, realizendu cusì a funzione di un mutore chì cunduce più carichi.

Rispuntatu cù altre scatule di trasmissione industriali, Perchè a trasmissione di energia eolica hè installata in una stanza stretta di e macchine decine di metri o ancu più di 100 metri sopra a terra, u so propiu volumu è pesu anu influenza impurtante nantu à a sala di macchine, torre, fundazione, carica di u ventu di unità, costu di stallazione è mantenimentu, Per quessa, hè particularmente impurtante di riduce a dimensione generale è u pesu; In u stadiu generale di cuncepimentu, i schemi di trasmissione devenu esse paragunati è ottimizzati cù u vulume è u pesu minimi cum'è u scopu nantu à a premessa di soddisfà i requisiti di affidabilità è vita di travagliu; U cuncepimentu strutturale deve esse basatu annantu à a premessa di scuntrà a putenza di trasmissione è i limiti di spaziu, è cunsiderà una struttura simplice, un funziunamentu affidabile è una manutenzione cunveniente per u più pussibule; A qualità di u pruduttu deve esse assicurata in ogni ligame di u prucessu di fabricazione; Durante u funziunamentu, u statu di marcia di a scatula di ingranaggi (temperatura di u cuscinettu, vibrazioni, temperatura di l'oliu è cambiamenti di qualità, ecc.) Sarà monitoratu in tempu reale è a manutenzione quotidiana serà effettuata secondu e specifiche.


Tempu di posta: Jun-16-2021