Cosa hè un accoppiamentu universale

Ci sò parechji tipi di accoppiamenti, chì ponu esse divisi in:

(1) Accoppiamento fissu: Hè adupratu principalmente in i lochi induve i dui alberi sò tenuti à esse strettamente centrati è ùn ci hè micca spostamentu relativu durante l'operazione. A struttura hè generalmente simplice, faciule da fabricà, è a velocità di rotazione istantanea di i dui arburi hè a stessa.

(2) Accoppiu mobili: Si usa principalmente in i lochi induve i dui arbuli anu deviazione o spostamentu relativu durante u travagliu. Sicondu u metudu di cumpensà u spustamentu, pò esse divisu in accoppiu mobili rigidu è accoppiu mobili elasticu.

Per esempiu: Accoppiu universale

Accoppiu universale hè una parte meccanica aduprata per cunnesse dui arburi (arburu di trasmissione è arburu trascinatu) in diversi meccanismi è fà li girà inseme per trasmette u torque. Aduprendu e caratteristiche di u so meccanismu, i dui arburi ùn sò micca in u listessu assi, è i dui alberi cunnessi ponu girà in continuu quandu ci hè un angulu inclusu trà l'assi, è u torque è u muvimentu ponu esse trasmessi in modu fiduciale. A caratteristica più grande di l'accoppiamentu universale hè chì a so struttura hà una grande capacità di compensazione angulare, struttura compatta è alta efficienza di trasmissione. L'angulu inclusu trà i dui assi di accoppiamenti universali cù diversi tipi strutturali hè diversu, generalmente trà 5 ° ~ 45 °. In a trasmissione di potenza à grande velocità è à carica pesante, alcuni accoppiamenti anu ancu e funzioni di tamponamentu, smorzamentu di e vibrazioni è di miglioramentu di e prestazioni dinamiche di l'arburu. L'accoppiamento si compone di duie metà, chì sò rispettivamente cunnesse cù l'arburu di trasmissione è l'arburu trascinatu. E macchine generali di potenza sò cunnesse per u più cù macchine di travagliu per mezu di accoppiamenti.

L'accoppiamento universale hà una varietà di tippi strutturali, cume: tippu di arburu croce, tippu di gabbia à sfera, tippu di forchetta a palla, tippu di bump, tippu di palla a sfera, tippu di cerniera a palla, tippu di stantu a cerniera a palla, tippu di trè pin, trè tippu di forchetta, trè palla tipu di pin, tipu di cerniera, ecc; I più comunemente aduprati sò u tippu di l'arburu croce è u tippu di gabbia à sfera.

A selezzione di accoppiamentu universale cunsidereghja principalmente a velocità di rotazione di l'arburu di trasmissione necessariu, a dimensione di u caricu, a precisione di installazione di e duie parti da cunnesse, a stabilità di rotazione, u prezzu, etc., è si riferisce à e caratteristiche di vari accoppiamenti per selezziunà un tippu d'accoppiamentu adattu.


Tempu di posta: Jun-16-2021