Precauzioni per a fabbrica è i fornitori di Motoriduttori

● Range di temperatura per l'usu:

I motoriduttori devenu esse aduprati à una temperatura di -10 ~ 60 ℃. E figure dichjarate in e specifiche di u catalogu sò basate annantu à l'usu à a temperatura ambiente ordinaria circa 20 ~ 25 ℃.

● Range di temperatura per u almacenamiento:

I motoriduttori devenu esse conservati à una temperatura di -15 ~ 65 ℃. In casu di almacenamentu fora di sta gamma, u grassu nantu à a zona di u capu di ingranaggi diventerà incapace di funzionà normalmente è u mutore diventerà incapace di avviare.

● Range di umidità relativa:

I motoriduttori devenu esse aduprati in 20 ~ 85% di umidità relativa. In un ambiente umidu, e parti metalliche ponu arruinassi, causendu anomalie. Dunque, per piacè fate attenzione à l'usu in un ambiente cusì.

● Girendu per l'arburu di uscita:

Ùn girate micca un motoriduttore da u so arburu di uscita quandu, per esempiu, urganizendu a so pusizione per installallu. A testa di ingranaggi diventerà un mecanismu chì aumenta a velocità, chì averà effetti dannosi, danneghjendu l'ingranaggi è altre parti interne; è u mutore diventerà un generatore elettricu.

● Pusizione stallata:

Per a pusizione installata, ricumandemu una pusizione orizontale a pusizione aduprata in l'ispezione di spedizione di a nostra impresa. Cù altre pusizioni, u grassu pò perde nantu à u motoriduttore, a carica pò cambià, è e pruprietà di u mutore puderanu cambià da quelle in pusizione orizontale. Per piacè attenti.

● Installazione di motoriduttore su l'arburu di uscita:

Per piacè, fate attenzione à l'applicazione di l'adesivo. Hè necessariu fà attenzione à chì l'adesivo ùn si sparghji micca longu u fustu è scorri in u cuscinettu, ecc. Inoltre, ùn aduprate micca un adesivu di silicium o altri adesivi volatili, perchè puderia influenzà dannosamente l'internu di u mutore. Inoltre, evite a cunnessione di stampa, perchè puderia deformà o dannà u meccanisimu internu di u mutore.

● Manipulazione di u terminal di u mutore:

Per piacè cunduce u travagliu di saldatura in pocu tempu .. (Raccomandazione: Cù a punta di u ferru di saldatura à una temperatura di 340 ~ 400 ℃, in 2 secondi.)

L'applicazione di più calore di ciò chì hè necessariu à u terminale pò scioglie e parti di u mutore o altrimenti danneghje a so struttura interna. Inoltre, applicà una forza eccessiva à a zona di u terminale pò mette u stress annantu à l'internu di u mutore è danneghje lu.

● Conservazione à longu andà:

Ùn conservate micca un motoriduttore in un ambiente induve ci sò materiali chì ponu generà gas corrosivu, gas tossicu, ecc., O induve a temperatura hè eccessivamente alta o bassa o ci hè molta umidità. Per piacè, fate particularmente attenzione in quantu à u almacenamentu per periodi lunghi cum'è 2 anni o più.

● Longitudine:

A longevità di i motoriduttori hè assai influenzata da e cundizioni di carica, u modu di funziunamentu, l'ambiente d'usu, ecc. Per quessa, hè necessariu verificà e condizioni in cui u pruduttu serà effettivamente adupratu.

E cundizioni seguenti averanu un effettu negativu annantu à a longevità. Per piacè cunsultate cun noi.

● Carichi d'impattu

● Principiu frequente

● Operazione cuntinua à longu andà

● Girata furzata aduprendu l'arburu di uscita

● Inversioni momentanee di direzzione di girata

● Aduprà cù una carica chì supera a coppia nominale

● Utilizazione di una tensione chì ùn hè micca standard in quantu à a tensione nominale

● Un impulse impulsu, per esempiu, una breve pausa, contra forza elettromotiva, Cuntrollu PWM

● Aduprate induve a carica di sporgenza permessa o a carica di spinta permessa hè superata.

● Aduprà fora di a temperatura prescritta o di l'umidità relativa, o in un ambiente speciale

● Per piacè cunsultate cun noi nantu à queste o qualsiasi altre cundizioni d'usu chì ponu applicà, per pudemu esse sicuri chì selezziunate u mudellu più adattatu.


Tempu di posta: Jun-16-2021